Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Adidas pełni w tym roku funkcję partnera technicznego. Firma wyposaża cały zespół organizatorów i sędziów w obuwie i odzież sportową marki. Obecność marki jest również widoczna w przestrzeni stadionu – m.in. poprzez branding – oraz we wszystkich kanałach komunikacyjnych wydarzenia.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– W adidas wierzymy, że sport ma moc zmieniania życia – to przekonanie towarzyszy nam we wszystkim, co robimy. Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej to wydarzenie, które doskonale oddaje ducha tej idei: inspiruje, jednoczy i budzi prawdziwe emocje. Cieszymy się, że możemy być częścią inicjatywy, która łączy światową czołówkę lekkoatletyki z zaangażowaną publicznością i sportowymi wartościami bliskimi naszej marce – zaznacza Patryk Cebartowski, director sports marketing East Europe adidas.
Tegoroczna edycja zawodów będzie dla wielu sportowców jednym z ostatnich sprawdzianów przed wrześniowymi Mistrzostwami Świata w Tokio.