Według danych Reddit, liczba aktywnych użytkowników dziennie wzrosła o 32 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Platforma stała się kluczowym graczem w ekosystemie wyszukiwań, co potwierdza jej rosnącą popularność i znaczenie w świecie cyfrowym.
Współpraca między Aleph i Reddit rozpoczęła się w 2022 r. na wybranych rynkach.

Justyna Duszyńska, managing director Aleph w Polsce, podkreśla, że unikalne połączenie skali i autentycznych społeczności Reddit stanowi nowy, potężny kanał reklamowy. Zespół Aleph jest gotowy wspierać klientów w tworzeniu kampanii, które trafiają do odbiorców.
Aleph jest teraz globalnym partnerem handlowym dla Reddit w Armenii, Austrii, Azerbejdżanie, Belgii, Bułgarii, Kambodży, Chile, Kolumbii, Kostaryce, Chorwacji, Cyprze, Czechach, Egipcie, Estonii, Gruzji, Grecji, Węgier, Indiach, Indonezji, Kazachstanie, Kuwejcie, Łotwie, Lichtensteinie, Litwie, Luksemburgu, Malezji, Malcie, Meksyku, Mołdawii, Peru, Filipinach, Polsce, Portoryko, Katarze, Rumunii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Słowacji, Słowenii, RPA, Korei Południowej, Tajwanie, Tadżykistanie, Tajlandii, Turkmenistanie, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Uzbekistanie oraz Wietnamie.







English (US) ·
Polish (PL) ·