Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
– Analizujemy potrzeby naszych klientów i na bieżąco dostosowujemy naszą ofertę, stąd zmiany i nowości w pakietach Smart Pack. Przykładem jest Smart Pack Suburban, jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie działaniami reklamowymi poza centrum miasta, w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu i wysokim potencjale zasięgowym – mówi Tomasz Muraszko, dyrektor sprzedaży i strategii oferty w AMS.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Po rozszerzeniu oferty AMS oferuje pakiety w ponad 30 kategoriach. Wprowadza również elastyczność w doborze komponentu digitalowego (Digital Indoor w galeriach handlowych lub Move TV w fintess klubach premium) w wybranych pakietach.
Smart Pack umożliwia znacznie szybsze planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowych modułów, które w prosty sposób można łączyć. To opcja zakupu kampanii reklamowej zapewniającej dotarcie do określonej widowni na odpowiednio dobranych nośnikach reklamowych zarówno klasycznego, jak i Digital OOH. Klient może zdefiniować charakter kampanii w oparciu o cztery zmienne: grupę celową, zasięg geograficzny, intensywność i format kreacji.
Ofercie Smart Pack towarzyszy platforma Pakietomat.pl, która pozwala klientom dobrać ofertę w kilku prostych krokach.