Arkadiusz Mogiła associate strategy directorem w Ancymony

20 godziny temu 7
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Dział strategii będzie kompleksowo obsługiwał klientów agencji — od strategii biznesowej, przez komunikacyjną, aż po mediową. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Arkadiusz Mogiła będzie pełnił funkcję konsultingową w procesach transformacji firm i marek, projektował badania rynku i konsumentów oraz zarządzał zarówno procesami przetargowymi, jak i bieżącą obsługą stałych klientów.

Z agencją Ancymomy związany był już wcześniej, jeszcze przed rebrandingiem (Schulz brand friendly). Współpracował też z GPD oraz agencją Insignia, gdzie pełnił funkcję head of strategy. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu strategii marek i komunikacji – zwłaszcza w branży spożywczej, retailowej i farmaceutycznej. 

Współtworzył komunikację dla brandów takich jak: Kaufland, Lidl, Rossmann (Enerbio), MaxiZoo, Kraft Heinz (Pudliszki), Wawel, Stock Polska (Lubelska, Amundsen), FoodWell, Südzucker Polska, McCormick & Company, TBM, NOVI, Optopol, USP Zdrowie, Bausch+Lomb, Angelini Pharma, Orifarm, Novartis, Woodeco, Stowarzyszenie MBU czy Tauron Polska Energia. 

Przeczytaj źródło