Baiju Shah globalnym szefem agencji AKQA

6 dni temu 29
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Baiju Shah zastępuje Stephana Pretoriusa, który przez ostatnie osiem miesięcy kierował tymczasowo agencją AKQA, wchodzącą w skład WPP. 

Przez ponad 25 lat Baiju współpracował z największymi globalnymi markami,  był współzałożycielem Accenture Song (dawniej Accenture Interactive), kreatywnego oddziału Accenture. Tam pełnił funkcje global chief strategy officer i senior managing director.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Ostatnio kierował transformacją Accenture Song w celu wykorzystania sztucznej inteligencji w usługach kreatywnych, zarządzał globalnym zespołem skoncentrowanym na wykorzystaniu w pracy kreatywnej nowych technologii.

Baiju współkierował również Fjord, firmą konsultingową Accenture Song zajmującą się projektowaniem i innowacjami.

Nowy szef AKQA
Mark Read, CEO WPP: Cieszę się, że mogę powitać Baiju Shah w roli nowego lidera AKQA. W ciągu ostatnich dwóch dekad udowodnił, że jest jednym z liderów naszej branży w łączeniu strategii, kreatywności i nowych technologii. Wiem, że pojawienie się Baiju jeszcze bardziej przyspieszy rozwój firmy.

– AKQA zawsze stała za kultowymi, kreatywnymi innowacjami. Jestem zaszczycony, że mogę dołączyć do firmy, której dziedzictwo to nie tylko historia, ale także fundament tego, co nadejdzie w przyszłości – dodaje Baiju Shah. 

Przeczytaj źródło