Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Agencja odpowiadać będzie za kompleksowe prowadzenie kanałów marki, realizację działań z zakresu współpracy influencerskiej oraz strategię mediową.
W ramach współpracy NAV agency zajmie się tworzeniem spójnego i angażującego contentu osadzonego w koncepcji „Tak tworzy się smak” – celebrującej codzienne momenty, w których smak i przyjemność idą w parze.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Komunikacja marki będzie skupiona na budowaniu emocjonalnych skojarzeń wokół produktów i ich obecności w autentycznych, codziennych sytuacjach.
– NAV zaproponowała kierunek koncepcyjny, który najlepiej oddaje charakter Bakerville. Szukaliśmy partnera, który z jednej strony rozumie specyfikę komunikacji w kanałach społecznościowych, a z drugiej potrafi kreatywnie przełożyć wartości naszej marki na język codziennych doświadczeń konsumentów – mówi Magdalena Drożyńska, product manager Aryzta Polska.
Pierwsze efekty współpracy będzie można zobaczyć w kanałach marki w trzecim kwartale br.