Kampania wizerunkowa została przygotowana z myślą o podkreśleniu działania marki w silnym spełnianiu potrzeb użytkowników i użytkowniczek.
Zobacz: Bankier.pl z nowym wicenaczelnym. Transfer z "Parkietu"
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W kampanii pojawią się różne postacie reprezentujące czytelników z ich codziennymi pytaniami dotyczącymi finansów zarówno prywatnych, jak i firmowych, na które odpowiedzi niejednokrotnie znajdują właśnie w serwisie Bankier.pl.
Kampania Bankier.pl 
Akcja prowadzona będzie w mediach tradycyjnych, online jak i offline, obejmie m.in. radio, social media, OOH, prasę.
Za jej kreację odpowiada dział marketingu Bonnier Business Polska wraz ze wsparciem redakcji Bankier.pl. W kolejnych miesiącach na Bankier.pl będą także publikowane specjalne jubileuszowe treści. Planowane są ponadto akcje specjalne wokół jubileuszu 25-lecia.



![Zendaya w filmie oscarowego twórcy „Tamtych dni, tamtych nocy”. To pełna napięcia gra, która rozpala zmysły [RECENZJA]](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/10/okladka-01c585e.png?resize=1200%2C630)



English (US) ·
Polish (PL) ·