Benefit Systems nowym klientem agencji Linkleaders

10 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Za projekt po stronie Linkleaders odpowiadają senior PR konsultantki z zespołu Tech & Services: Basia Jagoda i Olga Skarżyńska, a strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Patrycja Kaleta-Łuczynowicz – Head of Tech & Services.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Łączymy siły zespołów wyspecjalizowanych w PR korporacyjnym, technologii i HR, a także butiku badawczego Dat:awesome, który odpowiada za analitykę, insighty i raporty. Naszym celem jest: rozwój eksperckiego wizerunku marki, edukowanie rynku w zakresie nowoczesnych benefitów, rozwój komunikacji opartej na danych, wiedzy o stylach życia i potrzebach pracowników – informuje agencja. 

– Zawsze staramy się angażować w projekty, których celem jest strategiczna zmiana i ewolucja marki. Nasz nowy klient jest już liderem swojego rynku, ale ma jeszcze większe ambicje w zakresie budowania świadomości i rozwoju produktów, które rozumiemy i które nas inspirują – mówi Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Przeczytaj źródło