Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Umowa Big Picture z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego została zawiązana w wyniku przeprowadzonego postępowania i ma charakter projektowy.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Agencja wspiera komunikacyjnie nową kampanię społeczną resortu, promującą krajową ofertę kulturalną na sezon letni. Pod hasłem „Odwiedź kulturę na wakacjach” MKiDN pod hasłem „Odwiedź kulturę na wakacjach” zachęca Polaków do odkrywania lokalnych miejsc, udostępniając praktyczną wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych.
Kampania obejmuje promocję w mediach społecznościowych, kody QR w pociągach PKP Intercity, komunikację przy kinach plenerowych oraz insert w sierpniowym wydaniu magazynu „Kalejdoskop” w samolotach PLL LOT.
Za koncepcję kampanii odpowiada wewnętrzny zespół komunikacji ministerstwa, wsparcie w social media i materiały graficzne przygotowała Fabryka Marketingu.