Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Nowe brzmienie będzie towarzyszyć użytkownikom w kluczowych momentach interakcji z Blikiem.
Celem nowej identyfikacji dźwiękowej jest nie tylko wyróżnienie marki, ale przede wszystkim stworzenie spójnego i zapamiętywalnego ekosystemu dźwiękowego. Kluczowymi elementami sonic branding są m.in. Sonic Logo w dwóch aranżacjach oraz 90-sekundowy utwór Sonic DNA Track.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– Wprowadzenie dedykowanego sonic brandingu to ważny i naturalny etap w ewolucji marki. Muzyka od zawsze była integralną częścią komunikacji Blika, podkreślając jego lifestylowy i pozytywny charakter. To strategiczne działanie dla marki, które jeszcze mocniej zakorzeni ją w świadomości konsumentów - komentuje Michał Tyburcy, business director, Change Serviceplan.
Zobacz: Michał Czernecki w reklamie Blika z humorem o bezpieczeństwie transakcji
Nowy sonic branding Blika został premierowo wykorzystany w spocie z udziałem Eryka Lubosa, który powstał w ramach szerokozasięgowej kampanii marki promującej nową usługę “Płatności Powtarzalne BLIK”.
Za strategię i nadzór nad wdrożeniem nowej identyfikacji dźwiękowej odpowiada agencja Change Serviceplan. Koncepcję kreatywną oraz produkcję wszystkich zasobów dźwiękowych zrealizowała agencja MassiveMusic Warsaw.