Czy dieta pełna owoców i warzyw może powodować raka? Niespodziewane wyniki badania

1 miesiąc temu 22
ZIZOO.PL
Nowe badanie przeprowadzone przez naukowców z University of Southern California (USC) sugeruje, że diety bogate w owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste mogą być powiązane z wyższym ryzykiem wczesnego zachorowania na raka płuc. Badacze zaobserwowali tę zależność szczególnie wśród młodych osób, które nigdy nie paliły papierosów.
Przeczytaj źródło