Dane Twoich klientów wyciekły. Co teraz? Poznaj praktyczne rady!

1 tydzień temu 12

Ktoś wykradł dane Twoich klientów lub użytkowników. To nie musiał być atak ransomware, to mogła być pomyłka Twojego współpracownika albo incydent u “partnera technologicznego”. Czy wiesz jak się teraz zachować? Od czego zacząć? Na zgłoszenie incydentu do UODO masz tylko 72 godziny. Ale co wpisać w formularzu? A czego lepiej nie wpisywać? Czy musisz informować klientów? A jeśli tak, jak to zrobić, żeby nie pogorszyć sytuacji? Jak (nie) rozmawiać z dziennikarzami, którzy już zaczynają dzwonić?

Zapisz się na nasz LIVE!

Na te pytania — i wiele innych — odpowiemy na LIVE w środę 29 października o 19:00. Zapisz się, nawet jeśli ten termin Ci nie pasuje, bo każdemu prześlemy dostęp do nagrania na 30 dni, wiec na pewno zdążysz się z nim zapoznać. A zapoznać się warto, gdyż — bądźmy szczerzy — prędzej czy później i Tobie trafi się jakiś incydent. Dobrze więc zawczasu dowiedzieć się, jak na niego poprawnie zareagować i jakich błędów komunikacyjno-prawno-technicznych uniknąć:

Jeśli chcesz opłacić swój udział z firmowego budżetu szkoleniowego i potrzebujesz faktury pro-forma, wybierz wariant “bilet dla firm” — w kolejnym kroku będziesz mógł wygenerować i pobrać fakturę.

Do udziału zachęcamy przede wszystkim prawników oraz managerów IT i przedstawicieli działów PR. Ale to spotkanie powinno być obowiązkowe również dla każdego właściciela i członków zarządu, bo oni też mogą ponieść odpowiedzialność za błędy w obsłudze incydentu.

Kto i o czym będzie mówić?

To krótkie szkolenie online zawiera informacje, których nie znajdziesz w książkach. To czysta, wieloletnia praktyka i porady prosto z pierwszej linii frontu od ludzi, którzy pomagali w obsłudze setek incydentów — wiedzą podzielą się:

  • adw. Michał Kluska, który jest tym jednym z nielicznych prawników znających się na IT. Michał obsługiwał kilkaset naruszeń, w tym kilkadziesiąt będących skutkami ataków komputerowych i z UODO wymienił niezliczoną liczbę pism.
  • Piotr Konieczny, założyciel Niebezpiecznika, który przez ostatnie 20 lat widział i analizował tysiące incydentów i wspólnie z klientami “gasił pożary”, które wydawały się nie do zgaszenia. A z Michałem regularnie spotyka się u klientów podczas obsługi incydentów.

Podczas spotkania:

    ✅ Pokażemy jak poprawnie reagować na incydenty (ransomware, włamania, wycieki, szantaże) od strony prawnej, PR-owej, a także trochę od strony technicznej
    ✅ Podpowiemy czym powinieneś się martwić już, a co możesz zostawić na potem
    ✅ Wskażemy jakie dokumenty przygotować i jakich słów w nich (nie) używać
    ✅ Dowiesz się o co zapyta Cię UDODO, a o co dziennikarze, klienci i organy ścigania
    ✅ Podpowiemy ile to wszystko będzie trwało i — przede wszystkim — ile Cię to będzie kosztowało…

Nie zabraknie także praktycznych case-studies. Przeanalizujemy kilka małych i “prostych” oraz tych dużych i bardziej skomplikowanych wycieków. A na koniec zapraszamy na sesję Q&A podczas której będziesz mógł dopytać o wszystko, co nurtuje Cię w powyższych kwestiach.

Wierz nam, że chcesz poznać te rady, zanim Cię ktoś zhackuje…

Zapisz się teraz!

Jednym zdaniem: w środę wieczorem otrzymasz sporo praktycznych porad, które zazwyczaj są przekazywane na kosztujących krocie prywatnych konsultacjach. Taka okazja może się już nie powtórzyć. Dlatego zapisz się na nasz LIVE już teraz i dowiedz się jak uniknąć błędów w obsłudze incydentu, który kiedyś Ci się zdarzy:

Przeczytaj źródło