Dwa dni bardzo prostej diety. Badanie pokazuje duże zmiany

3 miesięcy temu 26
ZIZOO.PL
Dwa dni diety i jeden składnik mogą obniżyć ryzyko rozwoju miażdżycy. Zespół naukowców pod kierownictwem Lindy Klümpen odkrył, że jedzenie wyłącznie owsianki przez zaledwie dwa dni może obniżyć poziom cholesterolu frakcji LDL (tzw. zły) nawet o 10 proc. Zmiana nawyków żywieniowych może przynieść korzyści zdrowotne.
Przeczytaj źródło