Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Wśród sportowców promujących markę w aktualnej kampanii są: Shohei Ohtani (baseball), Gabby Thomas (lekkoatletyka / sprint), Endrick (piłka nożna), Coco Gauff (tenis), Cameron Brink (koszykówka), Tyrese Maxey (koszykówka), Kawhi Leonard (koszykówka), Bukayo Saka (piłka nożna).
- Kampania “We Got Now” skutecznie wprowadziła markę New Balance do świadomości milionów nowych konsumentów od momentu globalnego debiutu — powiedział Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. — Każdy spot oddaje radość płynącą ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Kolejne materiały kreatywne publikowane będą przez cały 2025 rok. W Polsce działania obejmują między innymi kampanię w telewizji towarzyszącą transmisjom z kluczowych wydarzeń sportowych na świecie.
Kampania została opracowana przez New Balance i zrealizowana we współpracy z VMLY&R — globalną agencją marketingową z siedzibą w Nowym Jorku.