Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Przetarg trwał kilka miesięcy. Celem nawiązania współpracy banku z wybraną agencją było stworzenie spójnej i wyróżniającej się platformy komunikacji marketingowej dla Banku Ochrony Środowiska, która ma przyczynić się m.in. do: zbudowania świadomości i rozpoznawalności marki na rynku, zmiany jego wizerunku podkreślającej jego unikalne cechy związane z ekologią (ekologiczne DNA) i rozwojem w kierunku digitalizacji, rozwoju aplikacji mobilnych poprawa procesów kredytowych itp. (transformacja technologiczna).
BOŚ Bank chce również wyróżniać się na tle konkurencji jako bank pierwszego wyboru dla klientów realizujących inwestycje proekologiczne.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Platforma stworzona przez Grupę Freundschaft oparta jest na haśle „BOŚ. Ty zrobiłeś coś dla siebie i środowiska”, a jej kluczowym przesłaniem jest „Działamy dla Ciebie i wspólnego środowiska”.
Umowa została zawarta na trzy lata. Bank nie podaje liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.