Honor wybiera Omnicom Advertising Group do obsługi w social mediach

22 godziny temu 6

Omnicom Advertising Group w Polsce, pod kierunkiem zespołu DDB basket, wygrał przetarg na regionalną obsługę marki elektroniki i smartfonów Honor w social mediach.

Honor wybiera Omnicom Advertising Group do obsługi w social mediach

reklama smartfonów Honor

Za współpracę odpowiada interdyscyplinarny zespół specjalistów Omnicom Advertising Group.

Angelika Kuśnierz, CEO DDB basket komentuje:

Wygrana w przetargu to dla nas ogromna satysfakcja i dowód na skuteczność modelu współpracy w ramach OAG. Naszym celem jest tworzenie dynamicznej i angażującej komunikacji w social mediach, która realnie wspiera biznesowe cele klienta i odpowiada oczekiwaniom współczesnych konsumentów

Honor to globalny producent smartfonów i urządzeń inteligentnych.

Omnicom Advertising Group w Polsce obejmuje agencje DDB, DDB basket i TBWA.

Przeczytaj źródło