Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio

20 godziny temu 7
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Model Edifice  EFK-100CD-1A to najnowszy dodatek do linii zegarków Edifice, który został stworzony w oparciu o koncepcję „Speed & Intelligence. To pierwszy w historii Edifice zegarek mechaniczny, w którym dodatkowo zastosowano kuty karbon — materiał znany z wyjątkowej lekkości i wytrzymałości, wykorzystywany m.in. w motoryzacji. 

Po raz pierwszy w historii Casio zaprezentowało zegarek mechaniczny z automatycznym naciągiem. To rozwiązanie symbolicznie łączy precyzję mechaniki z emocjami towarzyszącymi w motorsporcie. Przezroczysty dekiel odsłania pracę mechanizmu, którego konstrukcja przypomina skomplikowane elementy budowy silników. Rezerwa chodu wynosi ok. 40 godzin przy pełnym naciągu. 

Ambasadorem marki został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy i driftingowy. W kampanii promującej markę, prowadzonej pod hasłem „Prędkość nie ma znaczenia, znaczenie ma precyzja”, model EFK-100 odgrywa kluczową rolę. 

W kampanii położono nacisk na dokładność, niezawodność i perfekcję wykonania. Przed fazą oficjalnej sprzedaży planowana jest faza przedsprzedażowa z kanałem Time Trend. Premiera ma być wsparta aktywnościami w digitalu. 

Przeczytaj źródło