PKO Bank Polski poinformował o problemach technicznych, które dotknęły jego klientów. Winnym ma być zewnętrzny dostawca usług telekomunikacyjnych, co wpłynęło na niedostępność e-kantoru.
Dalsza część tekstu pod wideo
Bank poinformował o tym na Facebooku, pisząc kilka minut po godzinie 13:00:
Informujemy, że z powodu problemu technicznego po stronie zewnętrznych dostawców usług telekomunikacyjnych nie działa e-kantor. Wszystkie systemy bankowe PKO Banku Polskiego działają prawidłowo. Monitorujemy sytuację i będziemy na bieżąco informować o postępach.
Jednak w odpowiedzi na ten komunikat jedna z klientek banku napisała, że nie działa nie tylko e-kantor, ale jest także problem z przelewami przychodzącymi. Może także nie działać aplikacja IKO, a inny z klientów narzeka, że odrzuciło mu transakcję kartą płatniczą.
W serwisie downdetector, monitorującym wszelkie tego typu awarie, nie ma jeszcze zbyt wielu zgłoszeń od klientów PKO BP. Około godziny 12:00 było ponad 180 raportów, później ich liczba spadła.
Co ciekawe, problemy objęły dzisiaj także Bank Millenium – w tym przypadku występują problemy z aplikacją, do której czasami nie można się zalogować *czasami się to udaje). Nic na razie nie wskazuje na to, by te awarie były powiązane.








English (US) ·
Polish (PL) ·