Jako account directorka Julia Szpakowska odpowiada w Lettly za strategiczne doradztwo oraz rozwój relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi. Reprezentuje też agencję w kontaktach z największymi markami i organizacjami branżowym
– Julia ma niezwykłą umiejętność budowania relacji – zarówno z klientami, jak i zespołem. Łączy spokój, konsekwencję i wyczucie z wysoką skutecznością. To osoba, która daje ludziom poczucie bezpieczeństwa, a projektom – stabilny kierunek. Jej awans to kolejny etap troski o naszych klientów i partnerów – przekonuje Jakub Orłowski, prezes agencji.
Szpakowska z Lettly jest związana od 2020 toku. Realizowała projekty dla najważniejszych klientów agencji, takich jak Adidas, Danone, Zalando, HBO, L’Oréal, PKO BP czy GLO.
Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Hill & Knowlton i agencji 2koma7.






English (US) ·
Polish (PL) ·