1 lutego 2026 r. przedsiębiorcy, którzy wysyłają podwładnych w delegację lub sami wyjeżdżają w celach służbowych i ponoszą związane z tym wydatki, mogą przeżyć niemiłe zaskoczenie – przestrzegają eksperci.
1 lutego 2026 r. przedsiębiorcy, którzy wysyłają podwładnych w delegację lub sami wyjeżdżają w celach służbowych i ponoszą związane z tym wydatki, mogą przeżyć niemiłe zaskoczenie – przestrzegają eksperci.
Tego dnia wejdzie w życie obowiązek odbierania faktur ustrukturyzowanych w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF). Co może zaskoczyć wiele firm – w związku z tym przestaną również być aktualne dotychczasowe zasady rozliczania wydatków ponoszonych w delegacji. Nowe mogą okazać się problematyczne. Firmy, które nie będą gotowe na zmiany, może w związku z tym czekać znaczne zwiększenie obowiązków biurokratycznych, a w najgorszym razie duży chaos.
– Dla przedsiębiorców, którzy nie wdrożą przyjaznych rozwiązań informatycznych, KSeF stanie się nie ułatwieniem, lecz źródłem dodatkowej firmowej biurokracji – przyznaje Patrycja Kubiesa, doradca podatkowy w Kancelarii KiB.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Zobacz
Popularne Zobacz również Najnowsze
Przejdź do strony głównej

1 miesiąc temu
19






English (US) ·
Polish (PL) ·