Laura Maness, która przez ponad trzy lata kierowała siecią reklamową Grey, zdecydowała się opuścić stanowisko globalnej CEO. Swoją decyzję ogłosiła na LinkedIn oraz podczas wewnętrznego spotkania w agencji. Zajmowane przez nią dotychczas stanowisko nie będzie obsadzone.
Zamiast tego, agencja będzie zarządzana przez Gabriela Schmitta, globalnego dyrektora kreatywnego oraz Jasona Kahnera, globalnego dyrektora ds. klientów.
Kluczowe zmiany w strukturze
Schmitt i Kahner, wraz z Jonathanem Lee, globalnym dyrektorem ds. strategii, tworzą kluczowy zespół odpowiedzialny za kreatywność, strategię i zarządzanie klientami. Wspierają ich liderzy rynkowi z całego świata, w tym Agnes Fischer z Nowego Jorku i Conrad Persons z Londynu.

Laura Maness ma za sobą 28-letnie doświadczenie w branży. Przed dołączeniem do Grey, była CEO Havas New York oraz pełniła funkcje kierownicze w Havas Worldwide North America i FCB w San Francisco.
W maju WPP zintegrowało Grey z Ogilvy, po tym jak przez pięć lat było częścią grupy AKQA. WPP nabyło Grey w 2005 r., co było istotnym krokiem w rozwoju agencji.
Laura Maness nie zdradziła dalszych planów zawodowych.






English (US) ·
Polish (PL) ·