– Do końca października pozostaję w pełni zaangażowana w pracę agencji. To było ponad siedem i pół roku bardzo intensywnej, ale też satysfakcjonującej pracy – pełnej motywujących wyzwań i wielu sukcesów. Zbudowaliśmy świetny zespół, w pełni przygotowany na tę zmianę. Jestem spokojna o jego przyszłość i przekonana, że przed agencją jeszcze wiele spektakularnych sukcesów – powiedziała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lena Stryjewska.
– Dziękuję całemu zespołowi, klientom i partnerom za wspólne projekty, zaufanie i zaangażowanie. To nie była łatwa decyzja, bo ta praca zawsze była dla mnie ogromną pasją. Ale przyszedł moment, w którym poczułam, że czas na zmianę – dodała.
Maciej Marasek, prezes i współzałożyciel Agencji 2012, podkreślił, że proces zmiany został starannie zaplanowany, a organizacja będzie działać jak zwykle: – Dziękujemy Lenie za jej zaangażowanie, wkład i profesjonalizm, które przez lata miały i znaczący wpływ na rozwój naszej Agencji. Wspólnie zadbaliśmy o to, by proces przekazania obowiązków przebiegł płynnie – jesteśmy w procesie rekrutacji osoby na stanowisko managing directora, do czasu objęcia przez nią tej roli, część obowiązków zostanie rozdystrybuowana w zespole, a wszystkie obszary będą funkcjonować, jak dotychczas. Przed nami nowy rozdział.

Dalsze plany zawodowe Stryjewskiej nie są obecnie znane.
Stryjewska równolegle współtworzyła agencję Feeders, w której w latach 2019–2022, również pełniła rolę managing directorki.
Agencja 2012 to agencja strategiczno-kreatywna założona przez Przemka Bogdanowicza i Maćka Maraska, odpowiedzialna między innymi za obsługę marek takich jak: Żywiec, Warka, Łowicz, Rexona, Dove, Axe, Big Milk, Fortuna, Intermarché czy Wedel.
Od 2012 roku została uhonorowana licznymi nagrodami branżowymi, w tym Cannes Lions oraz Grand Prix Effie. W roku 2024 znalazła się wśród 5 najbardziej efektywnych Agencji reklamowych w Polsce wg rankingu Effie.







English (US) ·
Polish (PL) ·