Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarły Wirtualnemedia.pl, wynika, że w sierpniu br. na antenie wPolsce24 reklamowały się 152 marki. Stacja wyemitowała 18 153 spotów, które przyniosły jej cennikowe wpływy (bez rabatów) w wysokości 14,81 mln zł.
Miesiąc wcześniej, czyli w lipcu br. było podobnie pod względem liczby aktywnych brandów: 152 marki, ale 17 870 reklam i 10,61 mln zł przychodów.
W czerwcu, na miesiąc przed wakacjami stacja wyemitowała 17 556 reklam od 162 marek, co dało jej 11,85 mln zł cennikowych wpływów reklamowych.
Najwięcej spotów pochodziło od takich marek, jak: Kaufland (801), Lidl (722), PKP PLK (616), Renault (499), Plus (481), Mango (463), PKO BP (452), Media Expert (431), Santander Bank Polska (369), Leroy Merlin (330), piwo Łomża (314), Lech (295), McDonald's (287), Kozel (254).
Po ponad 200 spotów wyemitowały też: Regina, Loxon, Finish, Hepaslimin, Kasa Stefczyka, Schweppes, Dicoflor, Dezamigren, Tyskie, No-spa, Durex, Orange.
Jest też pokaźne grono marek, które zadebiutowały reklamowo (lub wróciły po wielomiesięcznej przerwie) na antenie wPolsce24. To m.in. McDonald's, Polsat Box, Loxon, Ultra Blanc, Społem Kielce, Netia, PKP PLK, Famotydyna Ranigast, Durex, Dezamigren, Omoda.
Kanał wPolsce24 miał w lipcu br. 1,68 proc. udziału w rynku oglądalności. Był czwartym, po Republice, TVN24 i TVP Info, najchętniej oglądalnym kanałem informacyjnym w Polsce.