Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
„Curly Indian Style” to limitowana edycja i nowa odsłona kultowych orzechowych chrupek o intensywnym smaku curry. To propozycja dla konsumentów otwartych na nowe doznania oraz połączenie orientalnych i znajomych nut, co wpisuje się zarówno w komunikację marki i hasło „Daj na luz”, jak i indyjską filozofię i sposób życia.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Cross-channelowa kampania obejmuje szeroko zakrojone działania digitalowe (YouTube, Meta, TikTok, Programmatic DCO), kampanię OOH w największych miastach Polski oraz działania we współpracy z influencerami tj. Michał Marszal, Design typu biznes, Eryk Bielawski, Rozkminy Zoliny i ASZ Dziennik.
Za kreację kampanii odpowiada Soul&Mind. Za koncepcję, strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Agencja MSL jest odpowiedzialna za rekomendację i egzekucję współpracy z influencerami. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics.