Maersk zdecydował się na konsolidację działań marketingowych w 130 krajach, powierzając je WPP Media. Nowe centrum operacyjne, które ma usprawnić zarządzanie globalną marką, powstanie w Kopenhadze.
Współpraca z WPP Media to element transformacji marketingowej firmy Maersk, która stawia na innowacje, elastyczność i efektywność opartą na danych. Kluczową rolę odegra w tym platforma Open oraz Open Media Studio, wykorzystujące sztuczną inteligencję.
Za realizację projektu odpowiada Tina Gretlund, CEO EssenceMediacom w WPP Media. Zespół będzie wspierał Maersk w pięciu regionach: Ameryka Północna, Ameryka Łacińska, Europa, IMEA oraz APAC.
WPP Media podkreśla, że wygrana umacnia jej pozycję w regionie nordyckim. Firma stawia na integrację danych, technologii i doradztwa strategicznego, co ma przynieść korzyści obu stronom.





English (US) ·
Polish (PL) ·