Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Hasło kampanii „Lato na własnych zasadach” jest wyrazem wolności, odwagi i indywidualizmu. Współtworzona z Margaret kolekcja lakierów hybrydowych to zaproszenie do życia na własnych warunkach. Każdy kolor opowiada inną historię – od trybu „Airplane Mode”, przez pełne energii festiwalowe szaleństwo, aż po magnetyczne, letnie noce kończące się świtem.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Obok Margaret w kampanii pojawiają się również wyjątkowi przedstawiciele młodego pokolenia i członkowie #SemiSquad: Zalia i Marcin Maciejczak – artyści występujący na scenach tegorocznych letnich festiwali. Razem z ambasadorami marka Semilac zachęca do autentyczności i wyrażania siebie na własnych zasadach.
Kampania realizowana jest w kanałach digitalowych i obejmuje formaty wideo in-stream, działania w obszarze gamingu, reklamy w mediach społecznościowych (Meta), a także formaty displayowe i rich media.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami paid social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.