Marka Duda ruszyła z jesienną kampanią reklamową

1 miesiąc temu 30

Marka wędlin drobiowych Duda (Cedrob) ruszyła z jesienną kampanią reklamową. To kontynuacja kwietniowych działań marki, a więc kampanii promującej m.in. wędliny paczkowane, kiełbaski i kabanosy w nowych opakowaniach.

Marka Duda ruszyła z jesienną kampanią reklamową

Materiały prasowe

Jesienią Duda kontynuuje kampanię w odświeżonej identyfikacji wizualnej, zachęcając do udziału w loterii z nagrodami. Nagrodą główną jest rodzinny wyjazd do parku rozrywki dla 4 osób.

Kampania ma charakter szeroko zasięgowy i obejmuje telewizję oraz digital. W telewizji emitowane są 15- sekundowe spoty, wsparte działaniami BVOD. Komunikacja digitalowa skupia się wyłącznie na loterii i obejmuje TikTok, Metę, YouTube oraz zakup Programmatic.

Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), materiały kreatywne przygotowała agencja Hand Made.

Przeczytaj źródło