Marka wędlin i przekąsek partnerem piłkarskiej Ekstraklasy

12 godziny temu 1
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

– Marka Duda to kolejna polska prywatna firma, która zdecydowała się promować swoją ofertę z wykorzystaniem emocji, które towarzyszą nam w każdym meczu i które zagwarantowane są w rozgrywkach o tytuł Mistrza Polski. W tym sezonie z pewnością ich nie zabraknie – aż pięć zespołów wywalczy awans do europejskich pucharów. Wspólnie z marką Duda będziemy marketingowo i rozrywkowo dbać o to, aby nadal zwiększać zaangażowanie kibiców i dawać okazje by jeszcze mocniej przeżywać piłkarskie emocje – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu spółki Ekstraklasa SA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W ramach współpracy marka Duda będzie promowana na bandach LED podczas meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w grafikach meczowych w transmisjach telewizyjnych oraz w treściach publikowanych w mediach społecznościowych ligi i klubów. Jedną z głównych aktywacji będą konkursy z nagrodami w social mediach marki Duda, w postaci zaproszeń na Kanapę Kibica, ustawianą tuż przy murawie na każdym meczu.

W ramach działań promocyjnych zaplanowano również obecność marki Duda przed wybranymi meczami – kibice będą mogli odwiedzić specjalne strefy i skosztować autorskich kanapek. Dodatkowe eventy w ciągu sezonu będą łączyć futbolowe emocje z kulinarnymi doświadczeniami, wzmacniając skojarzenia marki Duda z ligowym kibicowaniem.

Dodatkowo, marka Duda została Partnerem Fundacji Ekstraklasy i w nadchodzącym sezonie będzie wspierać jej projekty skierowane do dzieci i młodzieży: Ekstra Talent, Ekstra Klub oraz Akademie Klasy Ekstra.

Partnerami Ekstraklasy są m.in. PKO BP, Lotto i Canal+.  

Przeczytaj źródło