Marta Pokutycka-Mądrala na czele jury konkursu Złote Spinacze 2025

1 dzień temu 2
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Zadaniem przewodniczącej jury będzie wspieranie pracy jurorek oraz jurorów na każdym etapie konkursu, pomoc w rozwiązywaniu spornych kwestii dotyczących oceny projektów, a także dbanie o stosowanie analogicznych kryteriów oceny prac finałowych przez wszystkie z ośmiu grup jurorskich podczas głosowania w drugim etapie.

Złote Spinacze to nie tylko największy konkurs branży public relations w Polsce, to też swojego rodzaju lustro, w które co roku spogląda branża. To tutaj spotykają się najodważniejsze pomysły, najbardziej przemyślane strategie i kampanie, które realnie zmieniają rzeczywistość i pokazują tak naprawdę istotę oraz wagę współczesnej komunikacji – podkreśla Marta Pokutycka-Mądrala, Przewodnicząca Jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze.

Marta Pokutycka-Mądrala odpowiada w Nationale-Nederlanden za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, działania z zakresu employer brandingu, ESG oraz public affairs. Związana z obszarem HR w ramach projektów odnoszących się do zarządzania zmianą, działań w zakresie budowania doświadczeń pracowników i projektowania rozwiązań. Na co dzień dba o spójności wizerunkową marki Nationale-Nederlanden, zarówno od strony marki pracodawcy, jak również marki konsumenckiej. Dodatkowo pełni funkcję rzeczniczki prasowej dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej.

Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel.  Uczestniczyła w dużym projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Dodatkowo absolwentka MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji finansowej, projektów społecznych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Wieloletnia jurorka konkursu Złote Spinacze, autorka vlogów „O komunikacji Praktycznie” oraz wykładowczyni na London School of PR. Członkini Prezydium nowo powołanej Komisji Etyki Public Relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Zobacz: 101 nagród w konkursie Złote Spinacze 2024. Dyrektorka z Grupy Żywiec Gwiazdą PR

Przed nami kolejna edycja konkursu Złote Spinacze

Złote Spinacze to konkurs mający na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, Związek Firm Public Relations wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firm, instytucji oraz organizacji.

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Prace konkursowe oceniane będą przez ponad 140-osobowe jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

Do 4 sierpnia można zgłosić kampanie w ramach pierwszej tury naboru projektów. Druga tura potrwa od 5 sierpnia do 4 września. Trzecia i ostatnia tura zaś rozpocznie się 5 września i potrwa do 11 września br.

Portal Wirtualnemedia.pl objął konkurs patronatem medialnym. 

Przeczytaj źródło