Mercedes-Benz MB Motors z nowym marketing managerem

6 dni temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Paweł Kocon jest odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi, w tym wdrażanie i realizację projektów, standardów oraz kampanii promocyjnych zgodnie z wytycznymi Mercedes-Benz Polska, rozwój inicjatyw własnych z zakresu marketingu, digital marketingu, eventów, współpracy z influencerami i partnerami, a także za wizerunek w salonach MB Motors w Jankach, Piasecznie i Poznaniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Kocon do zespołu MB Motors dołączył w marcu 2024 roku. Do nowej roli wnosi ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu strategii marek, komunikacji CSR oraz realizacji kampanii 360 stopni, zdobytego podczas pracy dla takich marek jak Warta, Kredyt Bank, Pracuj.pl, MSL czy Telemedi.

Na stanowisku marketing managera zastąpił Michała Serdakowskiego, który po 10 latach rozwoju w strukturach organizacji zdecydował się kontynuować karierę zawodową poza firmą.

Przeczytaj źródło