Nowy head of media & commerce w Grupie Freundschaft

1 miesiąc temu 24

Mateusz Stelmach specjalizuje się w strategii marketingu cyfrowego, optymalizacji kampanii performance’owych oraz współpracy z zespołami marek w celu maksymalizacji wyników biznesowych.

Ma doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Współpracował z firmami, takimi jak x-kom czy G2A, gdzie odpowiadał za rozwój i optymalizację działań reklamowych w kanałach Google Ads oraz Meta Ads. Ma również doświadczenie w consultingu.

We Freundschaft zajmie się rozwojem kompetencji kilkuosobowego zespołu w obszarze media performance & e-commerce.

- Dołączenie Mateusza to istotny krok w dalszej maksymalizacji efektywności kampanii, które prowadzimy dla naszych partnerów. Wzmacniamy również synergię działań mediowych i komunikacyjnych, by jeszcze lepiej full-funnel’owo zarządzać realizacją celów biznesowych i marketingowych marek. Doświadczenie Mateusza doskonale uzupełnia nasz interdyscyplinarny zespół i przygotowuje na wyzwania zmian na rynku reklamowym — komentuje Michał Banaszewski, CEO Grupy Freundschaft.

Przeczytaj źródło