Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
W nowej roli będzie wspierać rozwój i rozbudowę kompetencji agencji, nadzorować i optymalizować procesy oraz dbać o najwyższą jakość strategii i kreacji dostarczanych klientom Walk. Zajmie się także aktywnym pozyskiwaniem nowego biznesu.
Obecnie Walk Creative intensywnie zmienia i rozwija struktury agencji, buduje pion strategiczny i wzmacnia kreacje pod nadzorem nowego CEO, Marcina Bełzy.
– Olga jest niezwykle doświadczona, błyskotliwa i utalentowana; w swoich działaniach łączy umiejętności zarządcze i strategiczne. Potrafi zarządzać zmianą, jest filarem i dobrym duchem naszej agencji. To w pełni zasłużony awans. Współpraca z Olgą na jej nowej pozycji daje mi pewność, że nasze ambitne cele zostaną osiągnięte - mówi Marcin Bełza.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Olga Chełchowska jest związana z szeroko rozumianą komunikacją marketingową od ponad 15 lat. Swoją karierę zawodową w Walk Creative rozwija od niemal 6 lat. Dotychczas na stanowisku client service directorki odpowiadała za zarządzanie zespołem oraz realizację kampanii 360 dla największych klientów agencji. Wcześniej pracowała w Walk PR, który jest częścią Grupy Walk – zajmowała się organizacją pracy zespołu produktowego oraz realizacją kompleksowych strategii PR.
Chełchowska prowadziła i nadzorowała kampanie dla takich marek, jak: Sony, IKEA, Wedel, Avene, Nikon, Vision Express, Dax Cosmetics, Trendy Opticions i Paradyż.