OLX promuje "Usługi" w nowej kampanii

1 miesiąc temu 28

W centrum narracji znajduje się rodzina, której codzienność i mieszkanie zmieniają się na przestrzeni lat. Jednocześnie przedstawia OLX jako miejsce, gdzie zawsze można znaleźć odpowiedniego fachowca, niezależnie od etapu życia.

Celem kampanii jest pokazanie, że w kategorii "Usługi" każdy znajdzie potrzebne wsparcie niezależnie od okazji – od generalnego remontu po szybkie naprawy i codzienne usterki.

– Cyklinowanie, wymiana instalacji czy tapetowanie to techniczne hasła, ale w rzeczywistości stoją za nimi ważne momenty: tworzenie przestrzeni, w której toczy się codzienne życie. W kampanii chcieliśmy pokazać emocje, które często im towarzyszą. Taki kierunek przyjęliśmy nie tylko dla kategorii "Usługi", ale jest elementem szerszej strategii komunikacyjnej marki OLX – podkreśla Bartosz Ślusarz, marketing consultant OLX.

Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu i w digitalu. Za ideę kreatywną i realizację odpowiada Agencja Przestrzeń. Spot wyprodukował Warsaw Production, a wyreżyserowali go Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak. Materiały digital przygotował Space Cat.

Z OLX masz każdy fach w ręku

Przeczytaj źródło