Z ChatGPT każdego tygodnia korzysta ponad 700 milionów ludzi na całym świecie. Jest to też jedna z czołowych aplikacji w sklepach. Szturmem zdobyła rynek w zaledwie trzy lata i można powiedzieć, że niesie sztandar technologicznych zmian związanych ze sztuczną inteligencją.
Swojego sukcesu nie zawdzięcza intensywnym kampaniom reklamowym, jak to jest w przypadku większości nowych produktów czy usług. Dopiero od lutego OpanAI zdecydował się mocniej reklamować ChatGPT. Teraz przyszedł czas na największą kampanię w jego dotychczasowych działaniach.

Kampania wzorowana jest na przykładach zastosowania ChataGPT przez użytkowników w ich codziennym życiu. W centrum wydarzeń stawia ich, a nie technologię sztucznej inteligencji.
Pokazujemy ich historie w sposób, który inni mogą zobaczyć i z którym mogą się utożsamić. Naszym celem jest, aby ludzie spojrzeli na te chwile i pomyśleli: "To dla mnie".
Kate Rouch, CMO Open AI
W tej chwili emitowane są trzy spoty, których bohaterami są osoby, które chcą przygotować smaczny posiłek, poprawić swoją sprawność fizyczną i zaplanować wycieczkę. Kolejne reklamy z nowymi historiami mają pojawić się niebawem.
Dish with ChatGPT
Pull-Up with ChatGPT
Road Trip with ChatGPT
Kampania będzie realizowana do końca roku w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w telewizji, usługach streamingowych, serwisach social media oraz przy współpracy z influencerami.







English (US) ·
Polish (PL) ·