"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

1 miesiąc temu 15

Należący do Interii serwis Pomponik.pl wystartował z nową kampanią reklamową w telewizji oraz internecie.

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

Ruszyła nowa kampania Pomponika

Nowa kampania pokazuje, że to właśnie ten serwis, należący do Interii jest numerem jeden wśród innych serwisów plotkarskich.

Według badania Mediapanel Pomponik.pl od dwóch lat jest liderem kategorii serwisów o showbiznesie w Polsce. W sierpniu br. odwiedziło go 5,93 mln realnych użytkowników.

Kampania serwisu Pomponik.pl obejmuje szerokie działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada zespół marketingu Interii. Kampanię zrealizował dom produkcyjny TFP wspólnie ze studiem Eternal Monkeys.

Pomponik.pl - zawsze pierwszy na orbicie gorących newsów. Zobacz nasz nowy spot reklamowy!

Przeczytaj źródło