Zmiany pojawiły się już w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i RPA. Nowe logo zachowuje charakterystyczny dla marki kapelusz, ale wprowadza pochyloną, dynamiczną czcionkę.
Nowe logo Pizza Hut – co się zmieniło?
W odświeżonej wersji logotypu litery są bardziej zwarte, a całość utrzymana jest w czerwieni. Zrezygnowano z czarnego napisu, który towarzyszył poprzedniej wersji. Nowy projekt nawiązuje do amerykańskiego rebrandingu z 2019 r.
Nowa identyfikacja wizualna ma zapewnić większą spójność marki na świecie. W krajach, które nie wprowadziły wcześniejszych zmian, obecna aktualizacja pozwala zbliżyć się do globalnych standardów Pizza Hut.

Globalna kampania i współpraca z artystą
Wprowadzeniu nowego logo towarzyszy kampania z udziałem Andersona .Paaka, dziewięciokrotnego laureata nagrody Grammy. Artysta promuje nowe menu Crafted Flatzz oraz platformę Adultzz Only.
Pizza Hut planuje rozszerzyć wdrożenie nowego logo na kolejne rynki, w tym region Azji i Pacyfiku. Jak podaje Marketing-Interactive, zmiany mają być stopniowo wprowadzane w kolejnych krajach.
Firma kontynuuje lokalne inicjatywy, takie jak kampania "Ini rumah kita" w Malezji czy limitowane kolekcje streetwear w Singapurze.







English (US) ·
Polish (PL) ·