Podczas spotkania biznesowego zorganizowanego przez Sony Interactive Entertainment, szef tego działu — Hideaki Nishino — zabrał głos w sprawie przyszłości konsoli w kontekście coraz popularniejszych usług grania w chmurze.
Jak się okazuje, Nishino podchodzi do tego tematu ze sporą rezerwą. Jak zauważa, rozwój tego rynku postępuje w szybkim tempie, z czego oczywiście korzysta Sony. Jak jednak zauważa, obsługa chmury generuje znacznie większe koszty, niż w przypadku tradycyjnego modelu korzystania z konsoli.
Jednocześnie zauważa on, że posiadacze PlayStation 5 oraz PlayStation 5 Pro znacznie chętniej oddają się zabawie w trybie lokalnym, a usługi chmurowe stanowią uzupełnienie, jeśli chodzi o ofertę w zakresie dostępu do gier.
Wygląda więc na to, że gaming w chmurze nie będzie traktowany priorytetowo w kontekście konsoli PlayStation 6 — jednocześnie szef SIE zapowiada, że firma pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pozwoliłyby graczom jeszcze bardziej zaangażować się w treści oferowane na tej platformie.


![Zendaya w filmie oscarowego twórcy „Tamtych dni, tamtych nocy”. To pełna napięcia gra, która rozpala zmysły [RECENZJA]](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/10/okladka-01c585e.png?resize=1200%2C630)



English (US) ·
Polish (PL) ·