Różowy Październik z Kinderkraft – joga, wsparcie i kobieca energia

1 dzień temu 10

W minioną sobotę, 25 października, w ramach kampanii Różowy Październik marka Kinderkraft zorganizowała wyjątkowe spotkanie łączące jogę, medytację i edukację na temat profilaktyki raka piersi. Wydarzenie emanowało pozytywną energią, było pełne kwiatów i różowych mat do jogi.

Ponad trzygodzinny program spotkania łączył ruch, wiedzę i inspirację. Uczestniczki wzięły udział w zajęciach jogi prowadzonych przez Katarzynę Kończak (@kasiavinyasa_yoga) i medytacjach z Natalią Uliasz (@natalia_uliasz), w warsztatach profilaktycznych Fundacji Rak’n’Roll, a także w panelu dyskusyjnym o kobiecości, macierzyństwie i self-care, prowadzonym przez ekspertki i mamy dzielące się doświadczeniem, w tym @fizjobroszka. Panel moderowała psycholożka i coachyca Marta Iwanowska- Polkowska.

(Fot. Materiały partnera)

(Fot. Materiały partnera)

Wydarzenie zachwycało piękną aranżacją, kwiatami i przyjazną atmosferą, sprzyjającą relaksowi, integracji i celebrowaniu kobiecej energii. To była prawdziwa chwila wspólnoty, podczas której każda osoba mogła poczuć się częścią czegoś wyjątkowego, dzieląc się doświadczeniem, inspiracją i pozytywną energią z innymi.

(Fot. Materiały partnera)

(Fot. Materiały partnera)

Gościem specjalnym wydarzenia była Karolina Gilon - fotomodelka, prezenterka i influencerka, która pokazała, że aktywność i życie zawodowe mogą iść w parze z macierzyństwem. Oprócz niej na evencie pojawiło się wiele równie inspirujących kobiet, które każdego dnia udowadniają, że dbanie o siebie, to dbanie o całe rodziny.

(Fot. Materiały partnera)

(Fot. Materiały partnera)

Całkowity dochód ze sprzedaży biletów został przekazany Fundacji Rak’n’Roll, a uczestniczki mogły dowiedzieć się, jak ważna jest profilaktyka, regularne badania i samobadanie piersi. Wydarzeniu towarzyszyło hasło przewodnie “The art of caring”, które świetnie wpisało się w koncepcję Pink October.

(Fot. Materiały partnera)

(Fot. Materiały partnera)


„Wierzymy, że siła marki tkwi nie tylko w tym, co tworzy, lecz także w tym, jak potrafi inspirować i zmieniać otaczający nas świat. Profilaktyka, troska i świadomość to tematy, o których warto mówić głośno. Bez naszych inicjatyw – jako ludzi – nie będzie zmian” – podkreśla Weronika Pawlińska, Dyrektor Marketingu Kinderkraft.

Do wydarzenia dołączyli partnerzy, m.in.: Brodziak Gallery, Mustela, Warsztat.Art, Wina.pl, L'Oréal, Ul&Ka, Coconaut, Johnson & Johnson, The Lines, De nata oraz wielu innych, którzy wsparli inicjatywę produktami, upominkami i inspiracją. Patronat medialny objęły epoznan.pl i WTK. Każda uczestniczka otrzymała również pakiet powitalny, przygotowany wspólnie z partnerami.

Podczas wydarzenia marka relacjonowała najciekawsze momenty w social mediach, a kampania #TheArtOfCaring, trwająca przez cały październik, umożliwiła połączenie realnej pomocy z edukacją – 10% wartości sprzedaży różowych produktów Kinderkraft zostało przekazane Fundacji Rak’n’Roll.

(Fot. Materiały partnera)

(Fot. Materiały partnera)

Różowy Październik z Kinderkraft to nie tylko wydarzenie, ale także wyraz filozofii marki – The art of parenthood – troski, wsparcia od początku rodzicielskiej podróży i odwagi, która towarzyszy każdego dnia.

Więcej informacji o inicjatywie i wydarzeniu można znaleźć w kanałach społecznościowych marki.

Przeczytaj źródło