Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Kampania Galaxy Z Fold7 i Galaxy Z Flip7 obejmuje szeroki wachlarz działań: powstały bazujące na materiałach globalnych 30-sekundowe spoty telewizyjne, uzupełnione o dedykowane materiały video dla kanałów digitalowych, szczegółowo prezentujące innowacyjne funkcje telefonów.
Zaplanowana jest też intensywna obecność w mediach społecznościowych, wspierana współpracą z kilkudziesięcioma influencerami, a także angażujące eventy oraz aktywacje w punktach sprzedaży.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Kampania podkreśla unikalne cechy każdego z modeli: wszechstronność i innowacyjny składany ekran Galaxy Z Fold7, idealny dla profesjonalistów i entuzjastów technologii, a także kompaktowy design i szerokie możliwości personalizacji Galaxy Z Flip7, stworzonego z myślą o użytkownikach ceniących styl i wygodę.
Kluczowe elementy strategii to wykorzystanie sztucznej inteligencji w komunikacji, budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki oraz zapewnienie konsumentom możliwości dogłębnego poznania produktów przed podjęciem decyzji o zakupie.
Za realizację kampanii, w tym strategię, kreację i działania z kilkudziesięcioma influencerami, odpowiada VML. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom. Działania PR realizuje dfusion communication.