Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Spośród profili z kategorii mediów, największy na polskim TikToku jest Netflix z 1,5 mln obserwatorów. Podium kategorii uzupełniają Polsat (901 tys. fanów) oraz Player (791 tys.).
Media angażują na polskim TikToku
W czerwcowym rankingu najbardziej angażujących profili w raporcie „TikTok Trends” liderem był „Super Express”, który zdobył aż 5,92 mln interakcji, czyli polubieni, udostępnień i komentarzy. Jak podkreśla wydawca, wszystkie one zostały zdobyte wyłącznie organicznie.
W pierwszej piątce tego zestawienia znalazły się jeszcze profile Netflixa (4,17 mln), TVP (2,47 mln), Goniec.pl (2,46 mln), ale w przypadku wszystkich tych brandów było to zaangażowanie wyłącznie sponsorowane.
W zestawieniu dalsze pozycje zajmują profile Meczyki (2,23 mln), TVP Sport (2,1 mln przy wzroście 0,99 mln), Świat Gwiazd (1,45 mln), Wirtualna Polska (1,41 mln), Onet (1,36 mln), Kanał Zero (1,23 mln) i TTV (1,2 mln).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
„Super Express” zwyciężył również pod względem liczby opublikowanych postów, których miał w czerwcu 468 i znów wszystkie te posty były postami organicznymi. Dalej są TVP z 315 postami („dopalone” budżetem promocyjnym), TTV z 252 postami i Meczyki z 199 postami.
Zobacz: Na TikToku najbardziej angażujący Kanał Zero
„Super Express” był spośród marek mediów profilem z największą liczbą odtworzeń filmów (94 mln) uzyskanych bez wsparcia na sponsorowane treści.
TVP zyskało 32 mln odtworzeń więcej niż miesiąc temu, Warner Bros. Polska aż +55 mln, a Fakt – bez żadnych wspomagaczy – osiągnął wzrost o 39 milionów.
Filmik ze strzelaniny z rekordem na TikToku
Jeśli chodzi o zasięg pojedynczych postów, czerwiec przyniósł najwyższy wynik notowany do tej pory w tej kategorii TikTok Trends. Liderem zestawienia zostaje Fakt – wideo tabloidu przekroczyło 45 milionów wyświetleń wypracowanych tylko organicznie. Wideo dotyczyło relacji ze strzelaniny z udziałem policjanta.
Na drugim miejscu znalazł się Netflix z postem sponsorowanym, który zdobył ponad 29 mln wyświetleń. Post zapowiadał drugi sezon „Ginny & Georgii”.