Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
– Odpowiednia segregacja odpadów zaczyna się od edukacji – nie tylko dzieci, ale przede wszystkim młodego pokolenia, które ma realny wpływ na codzienne wybory. Tetra Pak wierzy, że czytelne oznaczenia na opakowaniach mogą znacznie ułatwić ten proces, eliminując niepewność i zwiększając skuteczność recyklingu. Nasza kampania koncentruje się na budowaniu świadomych nawyków oraz dostarczaniu praktycznej wiedzy, aby każdy mógł w prosty sposób przyczynić się do ochrony środowiska – mówi Emanuel Kleszcz, marketing manager w Tetra Pak.
– Chcemy, żeby sortowanie odpadów przestało być obowiązkiem, a stało się nawykiem – prostym, codziennym gestem, który ma wielką moc. Dzięki skali działalności sieci Biedronka jesteśmy w stanie dotrzeć z tym ważnym przekazem do milionów klientów. Zapraszamy wszystkich – zwłaszcza młodych – na nasze specjalne wydarzenia pod sklepami Biedronka. To świetna okazja, by połączyć dobrą zabawę z nauką i przekonać się, że bycie eko naprawdę się opłaca – dodaje Katarzyna Grabarska, starsza menadżerka ds. ekoprojektowania opakowań w sieci Biedronka.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W ramach kampanii zostanie przeprowadzony konkurs, w którym uczestnicy będą mogli wygrać e-kody o wartości 500 zł i 250 zł na zakupy w sklepach Biedronka.
Ambasadorem akcji jest Piotr „Grabo” Grabowski, profesjonalny dunker i sportowiec znany wśród przedstawicieli pokolenia Z. W ramach kampanii w lipcu odbędą się pokazy jego umiejętności na terenie wybranych sklepów sieci Biedronka. Spotkać go będzie można w trzech miastach: w Warszawie, Lublinie oraz Gdyni.
Kampania będzie realizowana w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie i TikToku. Do współpracy zaproszeni zostali również inni twórcy internetowi, którzy na swoich kanałach będą edukować w zakresie prawidłowej segregacji oraz recyklingu opakowań kartonowych po płynnej żywności. Kampania trwa od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 roku.