TS Wisła Kraków SA i VML łączą siły. Agencja pomoże w transformacji marki

8 godziny temu 2
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, ogłoszona współpraca pomiędzy Wisłą Kraków a agencją VML to “formalizacja dotychczasowych, mniej oficjalnych kontaktów, które łączyła wizja i ambicja". Partnerstwo z VML to dla Wisły Kraków kolejny krok w stronę przyszłości, w której tradycja spotyka się z technologią, a pasja do sportu z siłą strategicznego myślenia i kreatywności – podkreślono w dalszej części komunikatu. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

“Jestem bardzo podekscytowany możliwością jeszcze bliższej pracy i wymiany doświadczeń z takimi wizjonerami jak CEO Wisły Kraków Jarosław Królewski oraz były CEO FC Liverpool Peter Moore, który niedawno dołączył do zespołu. To dla mnie zaszczyt, że możemy odegrać, choć małą rolę w przeniesieniu niemal 120-letniego klubu piłkarskiego w XXI wiek i wspólnie testować, jak sztuczna inteligencja i analiza danych mogą wspierać jego funkcjonowanie – czy to w budowie wizerunku, w sprzedaży biletów, merchandisingu, czy pozyskiwaniu sponsorów. I najważniejsze – wszyscy ostrzymy sobie zęby na szybki powrót do Ekstraklasy” – zaznacza Dawid Szczepaniak, creative chairman VML w Polsce

“Wierzymy, że Wisła Kraków – jako klub z prawie 120-letnią historią – ma nie tylko obowiązek pielęgnować tradycję, ale też odwagę, by wyznaczać nowe kierunki w świecie sportu. Partnerstwo z VML to nie tylko inwestycja w nowoczesną komunikację, lecz także w przyszłość klubu jako organizacji otwartej na dane, technologię i kreatywność. Łącząc wartości sportowe z kompetencjami lidera branży marketingowej, postaramy się wspólnie stworzyć model współpracy, który może stać się inspiracją dla całego rynku” – ocenia Jarosław Królewski, prezes zarządu TS Wisła Kraków SA

VML Poland pracuje m.in. dla Samsunga, IKEA, T-Mobile czy Bank Pekao SA.

Przeczytaj źródło