Jesienny spot Telewizji Polskiej to opowieść o tym, co ważne w życiu każdego człowieka. Momenty przepełnione radością, wzruszeniem i emocjami, w których odbija się zarówno zwykła codzienność, jak i wielkie wydarzenia ostatnich miesięcy, które miały miejsce w TVP – m.in. koncert hip-hopowy na 62. Krajowym Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, czy energetyczny Opener – czytamy w komunikacie.
Telewizja Polska podkreśla, że jest nie tylko towarzyszem dnia powszedniego, ale także partnerem w przeżywaniu wydarzeń, które zapisują się w pamięci widzów. W spocie pojawiają się aktorzy i twórcy najważniejszych produkcji TVP – zarówno tych znanych jak i jesiennych nowości, czyli seriali “Rodzinka.pl”, “Drelich” czy “Czarna Śmierć”.
Całość spaja motyw przewodni „Otwórz się na…” – na wspomnienia, miłość, spotkania, radość, nowe perspektywy czy pasje.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– Jesienna odsłona naszej kampanii to zaproszenie, by otworzyć się na emocje, wartości i doświadczenia, które tworzą wspólnotę widzów Telewizji Polskiej. Chcemy pokazać, że jesteśmy blisko ludzi – w ich codzienności, ale też w wielkich wydarzeniach, które przeżywamy razem. Spot łączy różne światy: od powrotów kultowych seriali, przez emocje sportowe i muzyczne, aż po zupełnie nowe produkcje. Chcemy, aby widzowie zobaczyli w tym spocie nie tylko gwiazdy i programy, ale przede wszystkim siebie – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy i marketingu TVP.
Zobacz też: 20 lat „Dzień dobry TVN” w ramówkowym spocie stacji. Mamy wideo
Motywem muzycznym spotu wizerunkowo został premierowy utwór Wiktorii Kidy „Po blady świt”.
Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu odpowiada biuro reklamy i marketingu TVP. Reżyserem produkcji był Armin Kurasz.