Portal internetowy TVN24 w sierpniu 2025 roku odwiedziło 8,71 mln internautów, co dało 29,04 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 18 minut i 14 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Witryna miała ponad 4 mln użytkowników więcej od serwisu Polsat News, który przyciągnął 4,62 mln internautów (co dało 15,39 proc. zasięgu), każdego średnio na 9 minut i 8 sekund. Natomiast z portalu TVP Info każdy z 1,93 mln użytkowników (6,45 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 8 minut i 54 sekundy.

Przy czym TVN24.pl jest znacznie bardziej rozbudowany tematycznie od witryn Polsat News i TVP Info: zawiera dział o sporcie (podczas gdy TVP i Polsat mają osobne serwisy swoich kanałów sportowych) i dużo informacji lokalnych (TVP zamieszcza je także w witrynach stacji TVP3).
W konsekwencji w witrynach Polsat News i TVP Info cały ruch przypada na kategorię informacji i publicystyki ogólnej (bez treści sportowych, regionalnych i o pogodzie). Natomiast wyniki TVN24.pl w tym obszarze są znacznie niższe niż ogółem: w sierpniu było to 6,33 mln użytkowników, 21,11 proc. zasięgu oraz 18 minut i 12 sekund średniego czasu korzystania.
Ranking zamykają serwisy stacji prawicowych, których oglądalność wystrzeliła w górę na początku ub.r., a w drugim półroczu pojawiły się w naziemnej telewizji cyfrowej. Portal Telewizji Republika jest bezkonkurencyjny pod względem średniego czasu korzystania. W sierpniu br. każdy z 696,3 tys. internautów (2,32 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 45 minut i 6 sekund.

Natomiast witryna telewizji wPolsce24 przyciągnęła 420,7 tys. użytkowników (1,4 proc. zasięgu), każdego średnio na 4,5 minuty.
Serwisy stacji informacyjnych, tak samo jak inne portale newsowo-publicystyczne, najwyższą odwiedzalność w 2025 roku notowały wiosną, w kulminacyjnym okresie kampanii przed wyborami prezydenckimi.

Przykładowo w maju TVN24.pl przyciągnął 10,14 mln internautów, każdego średnio na 19 minut i 4 sekundy. Witryna Polsat News zanotowała 5,85 mln użytkowników oraz 7 minut i 46 sekund, a serwis TV Republika – 1,1 mln odwiedzających oraz 48 minut i 44 sekundy.
Natomiast w sierpniu wszystkie serwisy zanotowały mniej użytkowników niż w lipcu. TVN24.pl stracił 489,9 tys. odwiedzających (5,3 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 9 sekund (5,9 proc.).
Witryna Polsat News zanotowała spadek o 234,4 tys. użytkowników (4,8 proc.), a przeciętny czas korzystania wydłużył się o 41 sekund (8,1 proc.). W serwisie TVP Info ubyło 524,5 tys. internautów (21,3 proc.), przy czym średni czas wzrósł o 41 sekund (8,3 proc.).

Spadki w obu statystykach zanotował portal TV Republika: liczba użytkowników zmalała o 101,6 tys. (12,7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego – o 9 minut i 26 sekund (17,3 proc.).
Natomiast witryna telewizji wPolsce24 straciła 103,3 tys. internautów (19,7 proc.), zaś średni czas korzystania wzrósł o minutę i 40 sekund (58,8 proc.).







English (US) ·
Polish (PL) ·