Warszawa to jedyne z największych miast, w którym od lat największy udział w rynku słuchalności ma Radio ZET, a nie RMF FM. Według badania Radio Track od marca do sierpnia 2025 roku wynik Radia ZET wyniósł 14,8 proc., co wobec 14,7 proc. rok wcześniej oznacza spadek o 0,7 proc.
Wskutek tego spadku nieznacznie zmalała przewaga Radia ZET nad kolejnymi dwoma rozgłośniami, których wyniki były takie same jak przed rokiem: RMF FM zanotowało 12,4 proc. udziału, a Radio TOK FM – 9,6 proc.

VOX FM wyprzedziło dwie stacje
Wynik VOX FM podskoczył zaś z 4,4 do 6,1 proc., czyli o 38,6 proc. Dzięki temu stacja wysunęła się nad RMF Classic (które zanotowało spadek o 2,4 proc. do równych 4 proc.) i Radio Pogoda (w dół o 30,9 proc. do 3,8 proc.).
Z kolei Trójka osiągnęła wzrost o 105 proc.: z 1,8 do 3,7 proc., a Radio Eska2 – o 115 proc.: z 1,3 do 2,8 proc. Udział Radia Złote Przeboje poszedł zaś w górę z 2,8 do 3,4 proc., Radia Wnet – z 2,2 do 2,8 proc., a Chillizet – z 1,5 do 1,9 proc.
Oprócz Radia Pogoda duże spadki zanotowało kilka innych stacji. Wynik Jedynki zmalał z 3,9 do 3,1 proc., zaś RMF Maxx – z 2,4 do 1,7 proc.







English (US) ·
Polish (PL) ·