Zaskakujące wyniki sondażu: jak Polacy oceniają działania Karola Nawrockiego? Nie taki prezydent straszny, jak go malują?

22 godziny temu 42

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę

Prezydent Karol Nawrocki Prezydent Karol Nawrocki oceniany jest pozytywnie przez ponad połowę Polaków / GazetaPrawna.pl / Shutterstock

Najnowszy sondaż oceniający dotychczasowe działania Karola Nawrockiego ujawnia wyjątkowo duże różnice między poszczególnymi elektoratami. Co Polacy myślą o aktualnym prezydencie Polski? Wyniki badania zaskakują.

Sondaż: jak Polacy oceniają działania Karola Nawrockiego? Wyniki zaskakują

Najnowszy sondaż przeprowadzony dla Wirtualnej Polski pokazuje, że jak postrzegane przez Polaków są działania prezydenta Karola Nawrockiego. Z badania wynika, że ponad połowa (57,9 proc.) respondentów ocenia je pozytywnie, przy czym 26,2 proc. zdecydowanie na plus, a 31,3 proc. raczej korzystnie. Ponad jedna trzecia ankietowanych jest przeciwnego zdania. Zdecydowanie negatywnie ocenia działania Nawrockiego 13,5 proc. respondentów, a raczej niekorzystnie – 21,9 proc. Z kolei 7,1 proc. badanych nie ma zdania na ten temat.

Wyniki sondażu: jak Polacy oceniają działania prezydenta Nawrockiego? / GazetaPrawna.pl

Wyniki sondażu: jak Polacy oceniają działania Karola Nawrockiego, pokazują różnice między poszczególnymi elektoratami

Wśród zwolenników koalicji rządzącej ponad połowa ankietowanych ocenia działania prezydenta Karola Nawrockiego zdecydowanie negatywnie (53 proc.). Dla porównania, wśród wyborców PiS jedynie 9 proc. podziela taką opinię. 51 proc. zwolenników Prawa i Sprawiedliwości ocenia Nawrockiego zdecydowanie pozytywnie, a wśród popierających koalicję rządzącej jedynie 6 proc. jest takiego zdania.

Co myślą o działaniach prezydenta pozostali wyborcy? Aż 62 proc. ocenia raczej pozytywnie działania Nawrockiego, a 11 proc. zdecydowanie na plus. 12 proc. Przeciwnego zdania jest 14 proc. badanych. Przy czym 12 proc. ocenia Nawrockiego raczej negatywnie, a 2 proc. zdecydowanie niekorzystnie. 13 proc. respondentów nie ma zdania na ten temat.

Justyna Klupa Z wykształcenia prawniczka, z zamiłowania redaktorka. Zaczynała w „Pulsie Biznesu”, a dziś współtworzy redakcję serwisu GazetaPrawna.pl, gdzie pisze głównie o prawie, społeczeństwie i biznesie. Lubi opowiadać o ludziach stojących za sukcesem firm i o tym, jak pasja spotyka się z profesjonalizmem. Z zainteresowaniem śledzi rozwój polskich marek modowych oraz to, jak prawo i gospodarka wpływają na branże kreatywne. Fanka dobrej kawy i pudelków. W wolnym czasie podróżuje, słucha muzyki i sięga po reportaże.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

logo Justyna Klupa

Justyna Klupa

Z wykształcenia prawniczka, z zamiłowania redaktorka. Zaczynała w „Pulsie Biznesu”, a dziś współtworzy redakcję serwisu GazetaPrawna.pl, gdzie pisze głównie o prawie, społeczeństwie i biznesie. Lubi opowiadać o ludziach stojących za sukcesem firm i o tym, jak pasja spotyka się z profesjonalizmem. Z zainteresowaniem śledzi rozwój polskich marek modowych oraz to, jak prawo i gospodarka wpływają na branże kreatywne. Fanka dobrej kawy i pudelków. W wolnym czasie podróżuje, słucha muzyki i sięga po reportaże.

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.

Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich

Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.

success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Zobacz

Popularne Zobacz również Najnowsze

image for background

logo www.GazetaPrawna.pl

Przejdź do strony głównej

Przeczytaj źródło