Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Najnowszy sondaż oceniający dotychczasowe działania Karola Nawrockiego ujawnia wyjątkowo duże różnice między poszczególnymi elektoratami. Co Polacy myślą o aktualnym prezydencie Polski? Wyniki badania zaskakują.
Sondaż: jak Polacy oceniają działania Karola Nawrockiego? Wyniki zaskakują
Najnowszy sondaż przeprowadzony dla Wirtualnej Polski pokazuje, że jak postrzegane przez Polaków są działania prezydenta Karola Nawrockiego. Z badania wynika, że ponad połowa (57,9 proc.) respondentów ocenia je pozytywnie, przy czym 26,2 proc. zdecydowanie na plus, a 31,3 proc. raczej korzystnie. Ponad jedna trzecia ankietowanych jest przeciwnego zdania. Zdecydowanie negatywnie ocenia działania Nawrockiego 13,5 proc. respondentów, a raczej niekorzystnie – 21,9 proc. Z kolei 7,1 proc. badanych nie ma zdania na ten temat.
Wyniki sondażu: jak Polacy oceniają działania prezydenta Nawrockiego? / GazetaPrawna.pl
Wyniki sondażu: jak Polacy oceniają działania Karola Nawrockiego, pokazują różnice między poszczególnymi elektoratami
Wśród zwolenników koalicji rządzącej ponad połowa ankietowanych ocenia działania prezydenta Karola Nawrockiego zdecydowanie negatywnie (53 proc.). Dla porównania, wśród wyborców PiS jedynie 9 proc. podziela taką opinię. 51 proc. zwolenników Prawa i Sprawiedliwości ocenia Nawrockiego zdecydowanie pozytywnie, a wśród popierających koalicję rządzącej jedynie 6 proc. jest takiego zdania.
Co myślą o działaniach prezydenta pozostali wyborcy? Aż 62 proc. ocenia raczej pozytywnie działania Nawrockiego, a 11 proc. zdecydowanie na plus. 12 proc. Przeciwnego zdania jest 14 proc. badanych. Przy czym 12 proc. ocenia Nawrockiego raczej negatywnie, a 2 proc. zdecydowanie niekorzystnie. 13 proc. respondentów nie ma zdania na ten temat.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Justyna Klupa
Z wykształcenia prawniczka, z zamiłowania redaktorka. Zaczynała w „Pulsie Biznesu”, a dziś współtworzy redakcję serwisu GazetaPrawna.pl, gdzie pisze głównie o prawie, społeczeństwie i biznesie. Lubi opowiadać o ludziach stojących za sukcesem firm i o tym, jak pasja spotyka się z profesjonalizmem. Z zainteresowaniem śledzi rozwój polskich marek modowych oraz to, jak prawo i gospodarka wpływają na branże kreatywne. Fanka dobrej kawy i pudelków. W wolnym czasie podróżuje, słucha muzyki i sięga po reportaże.
Zobacz
Popularne Zobacz również Najnowsze
Przejdź do strony głównej

22 godziny temu
42





English (US) ·
Polish (PL) ·