Bank Pekao poinformował o zmianach, które zostały wdrożone dla klientów serwisu internetowego Pekao24. Dotyczą one zarówno klientów indywidualnych, jak i firmowych.
Dalsza część tekstu pod wideo
Zmiany w Pekao24 i PeoPay
W serwisie internetowym Pekao24 zmienił się wygląd głównego pulpitu, po zalogowaniu na konto. W jego centralnej części klienci znajdą:
- informacje o podstawowym koncie,
- widżet ze skrótami do ulubionych funkcji,
- Historię konta z informacją o trzech ostatnich transakcjach,
- dostęp do kont w innych, dodanych bankach (w ramach otwartej bankowości).
Jednak najważniejsza zmiana dotyczy prawej kolumny, w której dodanych zostało kilka nowych elementów. Są to:
- widżet Twoje Sprawy — w tym miejscu klienci mogą szybko wejść w swoje dyspozycje oraz zaświadczenia. Z rozwijanej listy mogą wybrać swój produkt, wtedy pojawi się wyszukiwarka dyspozycji i zaświadczeń, a także lista tych najczęściej wybieranych,
- widżet z postępem w zbieraniu punktów w programie Bezcenne Chwile,
- dane kontaktowe doradcy osobistego (tylko dla klientów Świata Premium i Bankowości Prywatnej oraz firm).

Co ważne, nowy układ jest dostępny również w aplikacji PeoPay od wersji 4.100, która jest już dostępna w sklepach z aplikacjami, czyli między innymi Google Play oraz App Store.


![Zendaya w filmie oscarowego twórcy „Tamtych dni, tamtych nocy”. To pełna napięcia gra, która rozpala zmysły [RECENZJA]](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/10/okladka-01c585e.png?resize=1200%2C630)




English (US) ·
Polish (PL) ·