Zysk producenta „Hotelu Paradise” skurczył się o 99,7 proc.

3 dni temu 5
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Przychody sprzedażowe Golden Media Polska zmniejszyły się rok do roku z 33,2 do 26,11 mln zł. Firma w ostatnich latach produkowała przede wszystkim reality show „Hotel Paradise” (jego dziesiątą edycję wiosną 2025 roku oglądało w TVN7 średnio 392 tys. widzów), „Autentycznych” emitowanych w TVN oraz, do jesieni 2023 roku, „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” pokazywane w Polsacie.

Duży wzrost kosztów Golden Media Polska

Koszty sprzedanych w ub.r. przez firmę produktów, towarów i materiałów zmalały z 28,79 do 21,82 mln zł. Natomiast wydatki w obszarze ogólnego zarządu wzrosły z 3,14 do 3,36 mln zł, koszty sprzedaży – z 243,7 do 472,8 tys., a pozostałe wydatki operacyjne – z 25,6 do 334,5 tys.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Natomiast pozostałe wpływy operacyjne spadły ze 120,6 do 15,7 tys. zł, zaś koszty finansowe – z 208,4 do 105,3 tys.

Na poziomie sprzedażowym brutto zysk Golden Media Polska poszedł w dół z 1,03 mln do 457,1 tys. zł. W ujęciu netto spadek zysku był dużo głębszy – z 971,3 do 3 tys. zł.

Zeszłoroczny zysk netto przeznaczono na pokrycie wcześniejszych strat. Owe straty na koniec ub.r. sięgały 2,71 mln zł, przez co spółka miała ujemne kapitały własne w wysokości -2,08 mln.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023

Przeczytaj źródło