Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Kompakty na rynku wtórnym cieszą się wzięciem i to bez względu na dominującą popularność wszelkiej maści SUV-ów. To pojemna kategoria aut, w której znajdziemy takie klasyki jak Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Opel Astra czy Audi A3. Wielu może nie pamiętać, że kompaktem jest też słynąca z bezawaryjności i często wybierana przez taksówkarzy Toyota Prius. Czy w długim teście potwierdziła swoją trwałość?
Które kompakty są najtrwalsze, a które najbardziej awaryjne?
Oceny tych samochodów znajdziecie w rankingu kompaktów (kolejność alfabetyczna):
-
Audi A3 Sportback g-tron (8V)
-
Ford Focus 1.0 EcoBoost (III generacji)
-
Ford Focus 2.0 EcoBlue (IV generacji)
-
Honda Civic 1.5 VTEC (X generacji)
-
Hyundai i30 1.6 CRDi (GD)
-
Hyundai i30 N 2.0 T-GDI (PD)
-
Kia Cee'd 1. GDI (JD)
-
Kia ProCeed (CD)
-
Mercedes klasy A 180 (W176)
-
Mercedes klasy A 220d (W177)
-
Renault Megane Tce 130 (IV generacji)
-
Seat Leon 1.6 TDI (5F)
-
Skoda Octavia 2.0 TDI (5E)
-
Toyota Prius (IV generacji)
-
Volkswagen Golf 1.4 TSI (VII generacji)
To jedno z najbardziej zaskakujących długodystansowych zestawień, jakie przygotowaliśmy. Nie zabrakło w nim historycznej oceny 6+ i kilku bardzo poważnych wtop. Różnice w ocenach są gigantyczne. Poznajcie najtrwalsze i najmniej trwałe kompakty.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.