Które kompakty są pancerne, a które się rozpadają? W jednym skrzynia rozsypała się po 100 tys. km

7 godziny temu 1
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Kompakty na rynku wtórnym cieszą się wzięciem i to bez względu na dominującą popularność wszelkiej maści SUV-ów. To pojemna kategoria aut, w której znajdziemy takie klasyki jak Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Opel Astra czy Audi A3. Wielu może nie pamiętać, że kompaktem jest też słynąca z bezawaryjności i często wybierana przez taksówkarzy Toyota Prius. Czy w długim teście potwierdziła swoją trwałość?

Które kompakty są najtrwalsze, a które najbardziej awaryjne?

Oceny tych samochodów znajdziecie w rankingu kompaktów (kolejność alfabetyczna):

  1. Audi A3 Sportback g-tron (8V)

  2. Ford Focus 1.0 EcoBoost (III generacji)

  3. Ford Focus 2.0 EcoBlue (IV generacji)

  4. Honda Civic 1.5 VTEC (X generacji)

  5. Hyundai i30 1.6 CRDi (GD)

  6. Hyundai i30 N 2.0 T-GDI (PD)

  7. Kia Cee'd 1. GDI (JD)

  8. Kia ProCeed (CD)

  9. Mercedes klasy A 180 (W176)

  10. Mercedes klasy A 220d (W177)

  11. Renault Megane Tce 130 (IV generacji)

  12. Seat Leon 1.6 TDI (5F)

  13. Skoda Octavia 2.0 TDI (5E)

  14. Toyota Prius (IV generacji)

  15. Volkswagen Golf 1.4 TSI (VII generacji)

To jedno z najbardziej zaskakujących długodystansowych zestawień, jakie przygotowaliśmy. Nie zabrakło w nim historycznej oceny 6+ i kilku bardzo poważnych wtop. Różnice w ocenach są gigantyczne. Poznajcie najtrwalsze i najmniej trwałe kompakty.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.

Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Autor Daniel Ewen

Przeczytaj źródło