Dołączenie lub przynależność do programu lojalnościowego H&M daje klubowiczom możliwość odebrania kodu pozwalającego na miesięczne przetestowanie usługi Megogo. Czeka on na nich w aplikacji H&M w odpowiedniej zakładce.
– Dzięki tej współpracy dodajemy w aplikacji H&M ofertę świetnie uzupełniającą pakiet korzyści tradycyjnie wychodzących poza te bezpośrednio związane z naszą ofertą produktową – mówi Katarzyna Skrzeczyńska, head of customer activation & marketing H&M Region East Europe.
Megogo liczy, że aktywacja ta zarówno zwiększy zainteresowanie usługami platformy, jak również odwiedzinami sklepów i aplikacji H&M. – Szwedzka firma jest obok marek, takich jak m.in. Samsung, LG czy Sony PlayStation, kolejnym, dużym i znanym na świecie brandem, z którym nawiązaliśmy partnerstwo biznesowe – tłumaczy Artur Pacuła, CEO Megogo w Polsce.
Oferta obowiązuje do 31 grudnia br. Liczba darmowych kodów jest ograniczona.